Репозитарiй DSpace

Нормативно-правовий акт як інструмент адміністративно-правового забезпечення організації та діяльності МВС України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руденко, М. М.
dc.date.accessioned 2024-01-10T11:15:39Z
dc.date.available 2024-01-10T11:15:39Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier.citation Руденко М. М. Нормативно-правовий акт як інструмент адміністративно-правового забезпечення організації та діяльності МВС України. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 14-17. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6318
dc.description.abstract У статті розриті особливості нормативно-правового акту, як інструменту адміністративно-правого забезпечення організації та діяльності МВС України. Узагальнено, що система законодавства України є такою що у більшості випадків закони України, які містять адміністративно-правові норми перед правозастосуванням уточняються, деталізуються у підзаконних нормативно-правових актах. Доведено, що широко це застосовується для забезпечення організації та діяльності МВС України. Це десятки підзаконних нормативно-правових, які видані на основі законів України «Про Національну поліцію», «Про Національну гвардію України», «Про Державну прикордонну службу України», Кодексу цивільного захисту України, «Про адміністративні послуги» та ін. Це правотворчий підзаконний напрямок діяльності Кабінету Міністрів України, МВС України, Національної поліції, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Головного управління Національної гвардії України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій та деяких інших суб’єктів публічної адміністрації. Розпорядча діяльність адміністративних органів шляхом ухвалення нових вторинних правил загального характеру, обов’язкових до виконання. Видання підзаконних нормативно-правових актів має подвійну юридичну природу, вони є інструментом адміністративної діяльності МВС України, відокремлених підрозділів та правотворчою діяльністю адміністративних органів. Розпорядча діяльність адміністративних органів МВС України є, як правило трьох ступеневою: перший рівень – це постанови Кабінету Міністрів України; другий – нормативно-правові накази МВС України; нормативно-правові накази відокремлених підрозділів МВС України. Підзаконні нормативно-правові акти МВС України, в частині, чи в цілому, можуть бути скасуванні в порядку адміністративного судочинства. Зроблено висновок, що нормативно-правовий акт, як інструмент адміністративно-правого забезпечення організації та діяльності МВС – це правотворчий підзаконний засіб адміністративної (розпорядчої) діяльності адміністративних органів МВС України, з метою уточнення, деталізації спеціальних та деяких інших законів, що врегульовують внутрішні функції держави до моменту їх правозастосування. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;№ 3 (40), 2023
dc.subject адміністративний орган uk_UA
dc.subject внутрішні функції держави uk_UA
dc.subject законодавство uk_UA
dc.subject інструмент публічної адміністрації uk_UA
dc.subject норма права uk_UA
dc.subject нормативно-правовий акт uk_UA
dc.subject правотворчість uk_UA
dc.subject розпорядча діяльність uk_UA
dc.title Нормативно-правовий акт як інструмент адміністративно-правового забезпечення організації та діяльності МВС України uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2023/3(40)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показати скорочений опис матеріалу