DSpace Repository

Академічна недоброчесність як правовий феномен

Show simple item record

dc.contributor.author Шишка, Р. Б.
dc.contributor.author Христинченко, Н. П.
dc.contributor.author Бородін, І. Л.
dc.date.accessioned 2024-01-10T07:37:24Z
dc.date.available 2024-01-10T07:37:24Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier.citation Шишка Р. Б., Христинченко Н. П., Бородін І. Л. Академічна недоброчесність як правовий феномен. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 66-69. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6310
dc.description.abstract Презентована робота, як результат давнішніх роздумів авторів про сутність субінституту недобросовісної конкуренції та її співвідношення з субінстутом плагіату, визрівала давно . У своїй конструкції в позитивному праві вони співпадають, що слугує маніпулаюванню ними зі всіма наслідками, особливо за суб’єктивного сприйняття та наступного звинувачення й маніпуляції складами правопорушень цих субінститутів. В приватному делікті ця межа взагалі стирається тим більше при тенденції постійного і , на наш погляд не виправданого, скорочення письмових робіт студентів як виду проміжного контролю стану підготовки студентів. Відповідно, виникає потреба розмежування за суб’єктами, сферою застосування наслідками та формалізацією.При аналізі позитивного визначення конструкції академічної недобросовісності встановлено його неточність, можливість маніпулювання та тенденційного застосування. Такі вади при суб’єктивному сприйнятті є небезпечними. На підставі порівняння елементів зазначених субінститутів як різновидів навчального та наукового чи творчого шахрайства автор вважає, що таке розмежування доцільно проводити: за сферою прояву: академічна недобросовісність в освіті, а плагіат – в науці та творчості; за порушниками де першими є студенти, а другими – науково-педагогічні та наукові працівники: за об‘єктом правової охорони – правопорядок у сфері освітянської діяльності та кваліфікаційні вимоги до випускників вищого навчального закладу і такий же порядок при створенні та формалізації (оприлюдненні) творів авторського права; за наслідками де при першій знижуються вимоги до проміжного та підсумкового контролю успішності студентів та якості освіти, а другій – псевдонауковості «авторів» окремих теоретичних конструкцій та хибних наслідків їх слідуванню при сприйнятті їх державами та бізнесом. Пропонується за вказаними вище критеріями розмежувати зазначені субінститути для чого варто розробити та оприлюднити Міністерством освіти та науки України відповідні роз’яснення та рекомендації закладам освіти та науки стосовно виявлення та кваліфікації зазначених порушень та стягнень на деліквентів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;№ 3 (40), 2023
dc.subject автор uk_UA
dc.subject авторське право uk_UA
dc.subject акадеічна доброчесніть uk_UA
dc.subject освіта, плагіат uk_UA
dc.subject порушення uk_UA
dc.subject санкції uk_UA
dc.subject стягнення uk_UA
dc.subject інтелектальнп власність uk_UA
dc.title Академічна недоброчесність як правовий феномен uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/3(40)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account