Репозитарiй DSpace

Деякі питання визначення юридичного складу адміністративного правопорушення безпекового законодавства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цибульник, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2023-12-28T09:28:44Z
dc.date.available 2023-12-28T09:28:44Z
dc.date.issued 2023-12-28
dc.identifier.citation Цибульник Н. Ю. Деякі питання визначення юридичного складу адміністративного правопорушення безпекового законодавства. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 184-188 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6281
dc.description.abstract У статті проаналізовано окремі аспекти визначення юридичного складу адміністративного правопорушення безпекового законодавства. Зазначено, що специфіка адміністративних правопорушень безпекового законодавства якісно відображається в складі правопорушення та залежить від обраного підходу до розуміння адміністративного правопорушення та впливу особливостей, яких опосередковано сферою безпекових відносин. Виокремлено загальні ознаки, які притаманні складам адміністративних правопорушень безпекового законодавства, зокрема: 1) об’єктивна сторона виражена в вчиненні суспільно небезпечного діяння; 2) діяння має прояв у протиправній дії чи бездіяльності; 3) суб’єктивна сторона виражена певною формою вини (умислу або необережності) дією чи бездіяльністю; 4) об’єкт посягання знаходяться під охороною адміністративного законодавства тощо. Встановлено, що об’єктом адміністративних правопорушень, які порушують безпекове законодавство, можуть слугувати різного виду суспільні відносини незалежно від їх видової приналежності до безпекових правовідносин. При цьому, ідентифікація правопорушення як такого, що порушує безпекове законодавство, відбуватиметься, якщо хоча б одна з ознак складу правопорушення пов’язана з порушенням безпекового законодавства. Запропоновано внесення змін до законодавства про адміністративні правопорушення, що стосуються: а) визначення ознак загального об’єкту адміністративних проступків; б) встановлення відповідності категоріального апарату деліктного законодавства до положень чинних нормативно-правових актів; в) удосконалення положень КУпАП шляхом виокремлення в якості обов’язкової ознаки складів правопорушень, що посягають на безпекове законодавство – кваліфікуючу ознаку вчинення правопорушення в умовах особливого періоду. Виокремлено специфічні ознаки складів військових проступків як різновиду адміністративних правопорушень, що порушують безпекове законодавство: суб’єкт вчинення правопорушення завжди спеціальний; при встановлення фактичних обставин справи значення мають не лише положення законодавства, але й акти індивідуальної дії та документи. що супроводжують несення військової служби; склади такого виду адміністративних правопорушень переважно є формальними. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;№ 3 (40), 2023
dc.subject адміністративне правопорушення uk_UA
dc.subject склад адміністративного правопорушення uk_UA
dc.subject сектор безпеки uk_UA
dc.subject національна безпека uk_UA
dc.subject суб’єкт правопорушення uk_UA
dc.title Деякі питання визначення юридичного складу адміністративного правопорушення безпекового законодавства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2023/3(40)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показати скорочений опис матеріалу