Репозитарiй DSpace

Взаємодія між державними органами та недержавними акторами у публічному управлінні захистом прав споживачів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобось, О. Л.
dc.date.accessioned 2023-12-27T12:51:25Z
dc.date.available 2023-12-27T12:51:25Z
dc.date.issued 2023-12-27
dc.identifier.citation Бобось О. Л. Взаємодія між державними органами та недержавними акторами у публічному управлінні захистом прав споживачів. Публічне управління та митне адміністрування, №3 (38) 2023. С. 17-20. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6267
dc.description.abstract Автором досліджено сучасний стан взаємодії між державними органами та недержавними акторами у публічному управлінні захистом прав споживачів. Проаналізовано різні аспекти співпраці між цими сторонами, такі як консультації, кампанії, стандартизація, інформаційні ресурси та контроль. Виявлено поточні виклики та проблеми, що впливають на ефективність захисту прав споживачів, та запропонувати шляхи покращення взаємодії для забезпечення більшої захищеності інтересів споживачів. Визначено детальніше основні проблеми, з якими стикаються державні органи та недержавні актори у публічному управлінні захистом прав споживачів. Він аналізує недостатню взаємодію та довіру між цими сторонами і надає причини, які призводять до цих проблем. Підкреслено значення розробки та впровадження стандартів якості та безпеки, які допоможуть забезпечити надійність товарів і послуг на ринку. Також рекомендується активізувати співпрацю між державними органами та недержавними акторами шляхом проведення регулярних зустрічей, консультацій та спільних проєктів. Крім того, підкреслена важливість розробки інноваційних інструментів та використання новітніх технологій для підвищення ефективності управління та захисту прав споживачів. Такі інструменти можуть сприяти зручній обміну інформацією, розв'язанню спорів та покращенню комунікації між різними сторонами. Доведено важливість взаємодії між державними органами та недержавними акторами для забезпечення ефективного захисту прав споживачів та підвищення якості життя населення. Запропоновані рекомендації та шляхи вирішення проблем допоможуть покращити управління захистом прав споживачів та забезпечити більш активну участь всіх зацікавлених сторін у процесах захисту прав споживачів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№3 (38) 2023
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject державні органи uk_UA
dc.subject публічне управління uk_UA
dc.subject недержавні актори uk_UA
dc.subject захист прав споживачів uk_UA
dc.title Взаємодія між державними органами та недержавними акторами у публічному управлінні захистом прав споживачів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2023/ №3(38)
    Правонаступник наукового збірника “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Державне управління”

Показати скорочений опис матеріалу