Короткий опис (реферат):
У статті проаналізовано розвиток та функціонування системи навчання, підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців. Доведено актуальність теми статті – що кваліфіковані державні службовці успішно реалізують функції держави; ефективність надання державних послуг залежить від рівня підготовки та кваліфікації державних службовців.
Якість підготовки державного службовця безпосередньо залежить від рівня надання освітніх послуг в країні. Систему підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців слід розглядати як єдину, цілісну підсистему в системі публічного
управління. Саме при аналізі сучасних літературних джерел виявлено, що проблеми практичного характеру, які існують на
державній службі, тобто потреби державних службовців у сучасних умовах роботи, недостатньо вивчені, а зарубіжний досвід
професійної підготовки кадрів для публічного управління залишається недокінця вивченим. Аналіз нормативно-правових актів
дозволяє зробити висновки про недоліки існуючої системи підготовки державних службовців. Зокрема, система підготовки,
перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців повинна бути спрямована на досягнення головної мети –
забезпечення органів публічного управління необхідною кількістю високопрофесійних кадрів та високообізнаних, підготовлених
державних службовців, які володіють сучасними науковими знаннями, практичними вміннями та навичками та спроможні ефективно реалізовувати у своїй практичній діяльності цілі та функції сучасної правової держави. Авторами зазначено, що вкрай
важливо вивчати зарубіжний досвід підготовки фахівців державної служби та впроваджувати його в Україні. Це необхідно для
встановлення зв’язку між потребами державних службовців, навчальними програмами, курсами перепідготовки та підвищення
кваліфікації; розроблення нових методів підвищення кваліфікації державних службовців, у тому числі дистанційних.