dc.contributor.author |
Легеза, Є.О. |
|
dc.contributor.author |
Легеза, Ю.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-25T07:24:39Z |
|
dc.date.available |
2023-12-25T07:24:39Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-25 |
|
dc.identifier.citation |
Легеза Є.О., Легеза Ю.О. Адміністративно-правові засади охорони водних ресурсів. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права, Випуск 2, 2023. С. 116-120. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2710-1126 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6245 |
|
dc.description.abstract |
Розкрито правове регулювання у сфері охорони водних ресурсів. Доведено, що за короткий історичний проміжок часу в незалежній Україні створені основи національної системи правового регулювання використання водно-ресурсного потенціалу. Однак наявність проблем у сфері його використання у процесі сучасного соціально-економічного розвитку держави потребує подальшого системного розвитку водного законодавства та його неухильного дотримання, удосконалення нормативно-правової бази з питань охорони та використання водних ресурсів. Запропоновано розробити Концепції реформування сфери охорони та відтворення вод, раціонального використання водних ресурсів та розвитку водного господарства і меліорації земель після завершення воєнного стану. Зазначеною концепцією буде мета реформування сфери охорони та відтворення вод, раціонального використання водних ресурсів
та розвитку водного господарства і меліорації земель для забезпечення впровадження інтегрованого управління водними ресурсами за басейновим принципом, включаючи реформування організаційної структури як Держводагентства, так і підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління, та передбачає впровадження ринкових засад господарювання в сфері надання послуг водопостачання та водовідведення. Акцентовано увагу, що контроль за використанням та охороною вод полягає в забезпеченні додержання всіма юридичними та фізичними особами вимог водного законодавства. Об’єктами екологічного контролю виступають: стан довкілля та водних об’єктів, виконання заходів з охорони довкілля водокористувачами, забезпечення заходів екологічної
безпеки, дотримання водного законодавства, екологічних норм і правил. Контрольна діяльність втілюється в проведенні інспекторських перевірок суб’єктів господарської діяльності, стану об’єктів довкілля з метою отримання інформації та прийняття на її основі управлінських рішень.
Інституту відповідальності за порушення водного законодавства притаманні основні риси відповідальності за порушення природоохоронного законодавства. Так, у разі порушення водного законодавства винна особа може бути притягнута до дисциплінарної, цивільно-правової або кримінальної відповідальності згідно із законодавством України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Громадська наукова організація «Фундація публічно-правових ініціатив» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права;Випуск 2, 2023 |
|
dc.subject |
право на безпечне навколишнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
правове регулювання, відповідальність |
uk_UA |
dc.subject |
контроль |
uk_UA |
dc.subject |
охорона водних ресурсів |
uk_UA |
dc.title |
Адміністративно-правові засади охорони водних ресурсів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |