dc.contributor.author |
Мостова, А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-18T11:13:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-18T11:13:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-18 |
|
dc.identifier.citation |
Мостова, А. (2022). Оцінювання ефективності просування бізнесу в соціальних мережах. Економіка та суспільство, (43). |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2524-0072 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6226 |
|
dc.description.abstract |
Аргументовано роль соціальних мереж у формуванні SMM стратегії бізнесу. Проведено дослідження осно-
вних тенденцій розвитку та мотивів використання соціальних мереж користувачами та показано, що соціальні
медіа є ефективним інструментом з просування бізнесу та вдосконалення маркетингових комунікацій. Роз-
глянуто основні аргументи на користь різних соціальних мереж, висловлені користувачами. Проведено до-
слідження рівня залученості до контенту серед підписників сторінок брендів у соціальних мережах за різними
галузями та визначено потенціал для просування бізнесу. Виявлено основні метрики, які використовуються
для оцінки ефективності маркетингових зусиль у соціальних медіа. Проведено практичне дослідження ефек-
тивності використання соціальних мереж на прикладі брендів спортивного одягу. Надано рекомендації щодо
вдосконалення просування бізнесу в соціальних медіа для покращення показників залученості підписників, а
також формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачівський державний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка та суспільство;Випуск № 43 / 2022 |
|
dc.subject |
просування бізнесу |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія SMM |
uk_UA |
dc.subject |
контент-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
метрики ефективності |
uk_UA |
dc.subject |
управління комунікаціями |
uk_UA |
dc.title |
Оцінювання ефективності просування бізнесу в соціальних мережах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |