DSpace Repository

Прогнозування кон’юнктури ринку легкових автомобілів

Show simple item record

dc.contributor.author Малюта, Ірина А.
dc.contributor.author Козак, Руслана В.
dc.contributor.author Ігрєєва, Таїсія А.
dc.date.accessioned 2023-12-12T12:26:40Z
dc.date.available 2023-12-12T12:26:40Z
dc.date.issued 2023-12-12
dc.identifier.citation Малюта Ірина А., Козак Руслана В., Ігрєєва Таїсія А. Прогнозування кон’юнктури ринку легкових автомобілів. Актуальні проблеми економіки, №12 (233), 2020. С. 116-125. uk_UA
dc.identifier.issn 1993-6788
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6202
dc.description.abstract У статті надано визначення поняття кон’юнктури ринку. Охарактеризовано та проаналізовано стан і тенденції розвитку світового ринку легкових автомобілів. Спрогнозовано показники продажів легкових авто та ємності ринку за основними регіонами світу за допомогою трьох методів середньої. Визначено перспективи розвитку ринку легкових автомобілів у світі після кризи коронавірусу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національна академія управління uk_UA
dc.relation.ispartofseries Актуальні проблеми економіки;№12 (233), 2020
dc.subject кон’юнктура ринку uk_UA
dc.subject ринок легкових авто uk_UA
dc.subject автомобільний туризм uk_UA
dc.subject прогнозування попиту uk_UA
dc.subject вплив коронавірусу uk_UA
dc.title Прогнозування кон’юнктури ринку легкових автомобілів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account