Репозитарiй DSpace

Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Небаба, Н.О.
dc.contributor.author Гапоненко, С.О.
dc.date.accessioned 2023-12-06T14:18:02Z
dc.date.available 2023-12-06T14:18:02Z
dc.date.issued 2023-12-06
dc.identifier.citation Небаба Н.О., Гапоненко С.О. Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства. Актуальні проблеми економіки, №5 (227), 2020. С. 138-148. uk_UA
dc.identifier.issn 1993-6788
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6180
dc.description.abstract У статті проаналізовано основні акценти у наукових концепціях щодо еволюції та сутності категорії «стратегія» та «стратегія підприємства», на базі чого були внесені відповідні доповнення до визначення сутності категорії «стратегія» та надано власне визначення поняття «стратегія підприємства». У роботі приведена авторська концептуальна модель стратегії підприємства, виділено етапи аналізу зовнішнього середовища підприємства для розроблення стратегічних альтернатив. Досліджено та доповнено основні напрями глобалізації, запропоновано введення нової економічної категорії «глобалізаційна стратегія» та «глобалізаційний маркетинг». Вперше запропоновано авторську концепцію глобалізаційного маркетингу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національна академія управління uk_UA
dc.relation.ispartofseries Актуальні проблеми економіки;№5 (227), 2020
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject стратегія підприємства uk_UA
dc.subject концепції розвитку uk_UA
dc.subject концептуальна модель стратегії підприємства uk_UA
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject глобалізаційна стратегія uk_UA
dc.subject глобалізаційний маркетинг uk_UA
dc.title Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу