dc.contributor.author |
Теплицька, Г. Й. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-19T13:42:30Z |
|
dc.date.available |
2016-04-19T13:42:30Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-19 |
|
dc.identifier.citation |
1. Мельник І. М. Мерчандайзинг : навч. посіб. / І. М. Мельник, Ю. М. Хом’як. – К. : Знання, 2009. – 309 с. 2. Голошубова Н. О. Організація торгівлі : підручник / Голошубова Н. О. – К. : Книга, 2004. – 560 с. 3. Організація торгівлі : підручник / Апопій В. В., Міщук І. П., Ребицький В. М. та ін. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 616 с. 4. Організація торгівлі : підручник / Апопій В. В., Міщук І. П., Ребицький В. М., Рудниць- кий С. І. та ін. – К. : Центр навчальної літератури, 2009. – 632 с. 5. Виноградська А. М. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стратегії розвитку : монографія / Виноградська А. М. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 807 с. 6. Голошубова Н. О. Організація і технологія торгівлі спожитковими товарами : навч. посіб. / Голошубова Н. О. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007. – 272 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/614 |
|
dc.description.abstract |
Визначено поняття “тип магазину” та “формат підприємства”. Охарактеризовано основні параметри, які визначають належність магазину до певного формату. Детально розглянуто традиційні та перспективні формати для роздрібної торгівлі в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;2012/1 |
|
dc.subject |
тип магазину |
uk_UA |
dc.subject |
формат підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
параметри магазину |
uk_UA |
dc.subject |
гіпермаркет |
uk_UA |
dc.subject |
супермаркет |
uk_UA |
dc.subject |
дискаунт |
uk_UA |
dc.subject |
торговий центр |
uk_UA |
dc.subject |
комісійний магазин |
uk_UA |
dc.subject |
бутик |
uk_UA |
dc.subject |
центр господарських товарів |
uk_UA |
dc.subject |
демонстраційний зал |
uk_UA |
dc.subject |
корпоративні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
type of store |
uk_UA |
dc.subject |
size enterprises |
uk_UA |
dc.subject |
store settings |
uk_UA |
dc.subject |
hypermarket |
uk_UA |
dc.subject |
supermarket |
uk_UA |
dc.subject |
shopping center |
uk_UA |
dc.subject |
pawnshop |
uk_UA |
dc.subject |
boutique |
uk_UA |
dc.subject |
household goods center |
uk_UA |
dc.subject |
showroom |
uk_UA |
dc.subject |
corporate networks |
uk_UA |
dc.title |
Порівняння сучасних типів та форматів торговельних підприємств за кордоном і в Україні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The comparison of modern types and formats of point-of-sale enterprises after border and in Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |