Репозитарiй DSpace

Розробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джинджоян, В. В.
dc.date.accessioned 2023-11-27T09:36:19Z
dc.date.available 2023-11-27T09:36:19Z
dc.date.issued 2023-11-27
dc.identifier.citation Джинджоян В. В. Розробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі України. Nauka i studia, №4(206) , 2020. С. 36-52. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6136
dc.description.abstract В статті розроблено економетричну модель, що на відміну від наявних інструментів дозволяє нівелювати недоліки суб’єктивності та односторонньої направленості існуючих економетричних моделей за рахунок синтезу якісних та кількісних елементів, та надає можливість вироблення інструментів, механізмів, підходів до підвищення мотивації бізнесу до реалізації соціально відповідальних стратегій розвитку серед підприємств туристичної галузі України. Проаналізовано яким чином підприємства туристичної галузі України реалізують соціальні функції як екстернальний ефект від основної діяльності. Зазначено, що підприємства туристичної галузі серед сфер, які мають позитивний вплив на соціальну сферу реалізують лише невелику кількість опцій з наявних. Доведено, що підприємства сприймають соціальну парадигму в цілому та виконання своїх соціальних функцій зокрема не досить позитивно. Деякі підприємства, реалізують свої соціальні функції усвідомлено формуючи певну політику або заходи, однак більша частина не сприймає соціальну парадигму як важливий інструмент для розвитку не тільки власного бізнесу, а й покращення соціально-економічного стану національної економіки в цілому. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Nauka i studia;№4(206) , 2020
dc.subject туристичні підприємства uk_UA
dc.subject економетрична модель uk_UA
dc.subject соціальна функція uk_UA
dc.subject оцінки ефективності реалізації uk_UA
dc.title Розробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі України uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу