dc.contributor.author |
Джинджоян, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-24T12:59:17Z |
|
dc.date.available |
2023-11-24T12:59:17Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-24 |
|
dc.identifier.citation |
Джинджоян В. В. Місце підприємницької та корпоративної діяльності в реалізації сучасної соціальної парадигми. Економіка та держава, № 11/2019. С. 30-33. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2306-6806 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6128 |
|
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретичне визначення місця підприємницької та корпоративної діяльності в реалізації сучасної соціальної парадигми. Встановлено, що вирішення соціальних завдань у сучасному українському суспільстві набуває першочергового значення. Однак в умовах економічної кризи наша держава не в змозі виконати всі свої соціальні функції. Обгрунтування інституту підприємництва як фактору модернізації українського суспільства в умовах глобалізації, передбачає використання всього теоретикометодологічного арсеналу гуманітарного та соціальноекономічного знання, що дозволяє охопити і зрозуміти витоки, суть, соціальноекономічний зміст і функціональні ролі підприємництва. Узагальнено, що у зв'язку з цим набуває особливої методологічної значущості теорія соціальної стратифікації, яка доз воляє описати структуровані відмінності і соціальну нерівність між групами людей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ `Редакція журналу `Економіка та держава` |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка та держава;№ 11/2019 |
|
dc.subject |
соціум |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна реальність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна парадигма |
uk_UA |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальне підприємництво |
uk_UA |
dc.subject |
корпоративна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Місце підприємницької та корпоративної діяльності в реалізації сучасної соціальної парадигми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |