Репозитарiй DSpace

Науково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складової

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сазонець, І. Л.
dc.contributor.author Джинджоян, В. В.
dc.date.accessioned 2023-11-24T12:49:08Z
dc.date.available 2023-11-24T12:49:08Z
dc.date.issued 2023-11-24
dc.identifier.citation Сазонець І. Л., Джинджоян В. В. Науково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складової. Ефективна економіка, №11, 2019. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-2105
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6127
dc.description.abstract У статті здійснено обґрунтування напрямів реалізації соціальної складової туристичними підприємствами в сучасних соціально-економічних умовах. Встановлено, що інтерес сучасних дослідників до проблеми конкретизації науково-методичних підходів до визначення функцій туристичних підприємств віддзеркалюють ідеї декількох методологічних течій, а саме: маркетинговий, соціологічний, культурологічний, економічний підходи. Разом з тим проблема дослідження соціальних векторів функціонування туристичних компаній залишилася поза межами наукових розвідок вчених. Резюмовано, що сучасний туризм є особливою соціальною сферою економіки, потужною індустрією, яка виробляє до 10% світового валового продукту, в якій зайняті мільйони співробітників та залучені величезні капітали. У якості продукції туристичних компаній виступають результати діяльності, спрямованої на організацію дозвілля, рекреації, відпочинку і лікування населення, і яка реалізується за допомогою виконання наступних функцій: виробництво послуги, продаж (збут), маркетинг, організація виробничого процесу, фінансово-господарська діяльність. Узагальнено, що сучасний туризм потребує вивчення умов, що визначають масовість туризму, формування цілих туристичних потоків на основі їх соціального статусу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр` uk_UA
dc.relation.ispartofseries Ефективна економіка;№11, 2019
dc.subject соціум uk_UA
dc.subject соціальна реальність uk_UA
dc.subject туристичні компанії uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject подорожі uk_UA
dc.subject функції uk_UA
dc.subject наукові підходи uk_UA
dc.title Науково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складової uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу