Короткий опис (реферат):
Екскурсійне обслуговування іноземних туристів є важливим фактором розвитку
міжнародного туризму в Україні. Надання якісних послуг в сфері супроводу
іноземних туристів передбачає спеціальну підготовку фахівців та участь
широкого кола обслуговуючих компаній. У статті розглянуто комплекс
необхідних знань, умінь, навичок та особистісних якостей супроводжуючих осіб.
На основі аналізу країн-експортерів та динаміки відвідування України протягом
10 років визначено основні туристичні потоки й як похідна запропоновано зміст
підготовки та викладення інформаційного матеріалу фахівцями супроводу,
зазначено особливості міжкультурної комунікації, вербальні та невербальні
аспекти, психолінгвістичні особливості, манери поведінки, дотримання етикету.
Висвітлення науково-методичних основ екскурсійного обслуговування іноземних
туристів постає запорукою підвищення якості супроводу, який здійснюють гіди-
перекладачі, екскурсоводи, спортивні інструктори, провідники та інші фахівці.