Короткий опис (реферат):
У статті розглянуто природно-географічні та кліматичні особливості Європейського
туристичного регіону, його складові. Проаналізовано статистичні дані ВТО та
статистичного відомства Німеччини щодо розвитку Європейського туристичного регіону.
Встановлено, що індустрія туризму з кожним роком займає все більш помітне місце у
світовій економіці, а також, що Європа приваблює все більше туристів, ніж інші регіони
світу. Визначено, що індустрія туризму, будучи проявом глобалізації, дала можливість
людям контактувати із усім світом, зазнає помітного впливу. Виділено тенденції до
мобільності туризму, туристифікації простору, а також до м’якого туризму, який у
порівнянні з жорстким більш тактовний, активний та культурно різноманітний.
Підсумовано, що успіх Європи можна пояснити наступними факторами: по-перше, –
стабільний фінансовий дохід населення, а отже його платоспроможність; по-друге –
наявність великої кількості культурно-історичних пам’яток в так званій «старій Європі»,
створених природою і людиною; по-третє – задоволення попиту на міжнародні туристичні
подорожі потужною туристичною галуззю та необхідною інфраструктурою. Резюмовано,
що Європейський туристичний регіон має чималий потенціал та може конкурувати із
системою AI, що є дуже популярною серед туристів з України та пострадянських країн.