Репозиторий Dspace

Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Разінькова, М. Ю.
dc.contributor.author Небаба, Н. О.
dc.date.accessioned 2023-11-15T12:03:52Z
dc.date.available 2023-11-15T12:03:52Z
dc.date.issued 2023-11-15
dc.identifier.citation Разінькова М. Ю., Небаба Н. О. Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств. Економічний простір, №143, 2019. uk_UA
dc.identifier.issn 2224-6290
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6083
dc.description.abstract У статті з’ясовані особливості інтернет-брендингу як фактора конкурентоспроможності туристичних підприємств. З’ясовано, що підприємствам туристичної сфери притаманне зацікавлення в отриманні великих прибутків від продаж та прагнення, щоб клієнти обирали для забезпечення своїх потреб саме їхні фірми. Інтернет-брендинг, який можна розглядати як важливий інструмент створення брендів туристичних підприємств, може стати додатковою перевагою у напрацюванні позитивного іміджу туристичних фірм та посилення споживацької лояльності, адже Інтернет дає змогу для надання необмеженого обсягу інформаційних даних. Кількість останніх визначається індивідуально самим користувачем. Порівняно з традиційно поширеними технологічними засобами реклами, засобами Інтернет-брендингу надається можливість встановити діалог зі споживачами та зворотній зв'язок, при цьому, він, з інвестиційного погляду, вимагає менших затрат. Доведено, що без потужного та легковпізнаваного бренду не можливо гарантувати те, що споживач Інтернету матиме ціль зайти на сайт туристичної фірми, і ще менша можливість того, що користувач зайде на нього повторно. З цієї причини туристичні підприємства можуть досягти успіху лише маючи сильний бренд. Крім цього, бренди туристичних підприємств в Інтернет-мережі значно підвищують результативність взаємодії, якщо підвищити кредит довіри, адже цей фактор має ще більшу вагу на віртуальному майданчику, ніж в умовах реального світу. Автором зазначено, що у сучасному ринковому середовищі, в умовах широкого вибору та диференціації товарів, конкурувати підприємствам без сильної торгової марки, яка могла б забезпечити унікальність, неповторність та диференціацію пропозиції, практично неможливо. Необхідно створювати умови, за яких продукт компанії зможе втілювати важливі й цінні для споживача якості, настільки потрібні йому, щоб він, безумовно, вибрав саме цей продукт, символічно одержуючи все те, що має для нього особливе значення. Віртуальна взаємодія не сприяє визначенню користувачами наскільки серйозним може бути підприємство того чи іншого сайту. Допомогою у такому разі може стати репутація туристичної фірми та її популярний бренд. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економічний простір;№143, 2019
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject інтернет-брендинг uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject туристичні підприємства uk_UA
dc.title Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись