dc.contributor.author |
Стеблюк, Н. Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-15T08:47:35Z |
|
dc.date.available |
2023-11-15T08:47:35Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-15 |
|
dc.identifier.citation |
Стеблюк Н. Ф. Економічна сутність маркетингового управління в системі вищої освіти. Економічний простір, № 154, 2020. С. 51-55. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2224-6290 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6077 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто трактування сутності і змісту поняття «маркетингове управління закладами вищої осві-
ти» шляхом використання методики конструювання понять як специфічного виду діяльності, який слугує інструмен-
том конкуренції та передбачає виконання послідовних дій на засадах і принципах маркетингу. Доведено, що формуван-
ня сучасної та ефективної концепції управління закладами вищої освіти на маркетингових засадах вимагає з’ясування
сутності маркетингового управління як окремої економічної категорії. Розглянуто й описано практичний алгоритм
конструювання економічних понять і визначено склад структури поняття, яка складається з трьох компонентів:
сутності явища, його змісту та результату. Маркетингове управління ставить за мету узгодження інтересів усіх
підрозділів організації з її загальними цілями для ефективного здійснення ринкової діяльності та задоволення потреб
споживачів у сучасних умовах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економічний простір;№ 154, 2020 |
|
dc.subject |
заклад вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингове управління |
uk_UA |
dc.subject |
управлінське рішення |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
освітня послуга |
uk_UA |
dc.title |
Економічна сутність маркетингового управління в системі вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |