dc.contributor.author |
Стеблюк, Н.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Волосова, Є.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-14T11:28:49Z |
|
dc.date.available |
2023-11-14T11:28:49Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-14 |
|
dc.identifier.citation |
Стеблюк Н.Ф., Волосова Є.Р. Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції. Економіка та суспільство, Випуск № 9 / 2017. С. 654-660. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6076 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню конкурентних переваг підприємства на ринку кисломолочної продукції.
Для цього було здійснено аналіз середовища діяльності підприємства ТОВ «АНР ГРУП» на ринку з викорис-
танням методів SWOT-аналізу, PEST-аналізу та SPACE-аналізу. Визначено стратегічний напрям діяльності
підприємства відповідно до матриці І. Ансоффа. За допомогою зазначених методик запропоновано стратегіч-
ні рішення для досягнення конкурентних переваг на ринку кисломолочної продукції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачівський державний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка та суспільство;Випуск № 9 / 2017 |
|
dc.subject |
конкурентні переваги |
uk_UA |
dc.subject |
ринок кисломолочної продукції |
uk_UA |
dc.subject |
SWOT-аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
PEST-аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
SPACE-аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічні рішення |
uk_UA |
dc.title |
Визначення конкурентних напрямів підприємства на ринку кисломолочної продукції |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |