DSpace Repository

Технології штучного інтелекту в маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Стеблюк, Н.Ф.
dc.contributor.author Копєйкіна, Є.В.
dc.date.accessioned 2023-11-14T08:01:13Z
dc.date.available 2023-11-14T08:01:13Z
dc.date.issued 2023-11-14
dc.identifier.citation Стеблюк Н.Ф., Копєйкіна Є.В. Технології штучного інтелекту в маркетингу. Приазовський економічний вісник, Випуск 3(14) 2019. С. 462-466. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6070
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність еволюції маркетингової пара- дигми, яка передбачає зміну інструментів для визначення по- ведінки споживачів. Традиційний маркетинговий інструмента- рій замінюють новим, який дає змогу зрозуміти процеси, що відбуваються у свідомості людини. Досліджено новітні тренди використання технологій штучного інтелекту компаніями Укра- їни, визначено їх переваги. У ході дослідження виділено най- ефективніші інструменти штучного інтелекту в маркетингу, за допомогою яких можна підвищити конкурентоспроможність та ефективність діяльності компанії. Виявлено проблеми штучно- го інтелекту, які можуть вплинути на економічні, правові, етичні та соціальні сфери життя, а також запропоновано шляхи їх по- долання. Сценарії запобігання можливих проблем дають змогу ефективно використовувати потенціал штучного інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Класичний приватний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Приазовський економічний вісник;Випуск 3(14) 2019
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject когнітивний маркетинг uk_UA
dc.subject інструменти штучного інтелекту uk_UA
dc.title Технології штучного інтелекту в маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account