Репозитарiй DSpace

Міжнародний досвід формування стратегії та маркетингової політики підприємств готельного бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Самойлик, О.В.
dc.contributor.author Стеблюк, Н.Ф.
dc.contributor.author Кучер, М.М.
dc.contributor.author Сайгак, Є.Л.
dc.date.accessioned 2023-11-10T09:19:59Z
dc.date.available 2023-11-10T09:19:59Z
dc.date.issued 2023-11-10
dc.identifier.citation Самойлик О.В., Стеблюк Н.Ф., Кучер М.М., Сайгак Є.Л. Міжнародний досвід формування стратегії та маркетингової політики підприємств готельного бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету, 2021, № 3. С. 197-202. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-5740
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6061
dc.description.abstract Набули подальшого розвитку підходи щодо формування стратегії та маркетингової політики підприємств готельного бізнесу. Побудовано схему, що відображає базові імперативи цього процесу. Обґрунтовано, що маркетингова стратегія, на основі якої формується маркетингова політика та комплекс, є складовою загальної базової стратегії розвитку підприємства і взаємопов’язана з такими функціональними стратегіями, як стратегія надання готельних послуг, кадрова, фінансово - інвестиційна, логістична. Доведено, що головними детермінантами формування стратегії розвитку та маркетингової політик и підприємств готельного бізнесу є розвиток міжнародних та національних готельних мереж, аутентичних незалежних готельних підприємств, глобальні та національні тренди у сфері гостинності та туризму, споживчі вимоги та вподобання, обмеження , зумовлені пандемією. З метою порівняння потенціалу країн та виявлення їх особливостей для розвитку готельного та туристичного бізнесу розглянуто Індекс конкурентоспроможності країн за показниками подорожей та туризму (The Travel and Tourism Competitiveness Index (TTCI). Окреслено основні стратегічні напрями розвитку підприємств готельного бізнесу України та їх маркетингової політики. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Хмельницький національний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник Хмельницького національного університету;2021, № 3
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject готельний бізнес uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject маркетингова політика uk_UA
dc.subject Індекс конкурентоспроможності країн за показниками подорожей та туризму uk_UA
dc.subject базові імперативи uk_UA
dc.title Міжнародний досвід формування стратегії та маркетингової політики підприємств готельного бізнесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу