Репозитарiй DSpace

Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Язіна, В.А.
dc.date.accessioned 2023-11-06T12:25:08Z
dc.date.available 2023-11-06T12:25:08Z
dc.date.issued 2023-11-06
dc.identifier.citation Язіна В.А. Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму. Вісник Хмельницького національного університету, 2019, № 4 Том 1. С. 184-186. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-5740
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6034
dc.description.abstract У статті розглянуто комунікативний потенціал в індустрії туризму. Визначено туризм як важливе соціальне явище. Зазначено перспективи застосування комунікативного підходу в індустрії туризму. Виокремлено комунікативні аспекти в туризмі та проаналізовано їх вплив на розвиток міжнародного туристичного ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Хмельницький національний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник Хмельницького національного університету;2019, № 4 Том 1
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject потенціал uk_UA
dc.subject ндустрія uk_UA
dc.title Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу