dc.contributor.author |
Язіна, В.А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-06T12:25:08Z |
|
dc.date.available |
2023-11-06T12:25:08Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-06 |
|
dc.identifier.citation |
Язіна В.А. Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму. Вісник Хмельницького національного університету, 2019, № 4 Том 1. С. 184-186. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-5740 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6034 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто комунікативний потенціал в індустрії туризму. Визначено туризм як важливе соціальне явище. Зазначено перспективи застосування комунікативного підходу в індустрії туризму. Виокремлено комунікативні аспекти в туризмі та проаналізовано їх вплив на розвиток міжнародного туристичного ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Хмельницький національний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник Хмельницького національного університету;2019, № 4 Том 1 |
|
dc.subject |
комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
ндустрія |
uk_UA |
dc.title |
Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |