Репозиторий Dspace

Інструменти популяризації підприємств ресторанного господарства у соціальних мережах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сабіров, О.В.
dc.contributor.author Вишнікіна, О.В.
dc.contributor.author Язіна, В.А.
dc.date.accessioned 2023-11-06T09:55:25Z
dc.date.available 2023-11-06T09:55:25Z
dc.date.issued 2023-11-06
dc.identifier.citation Сабіров О.В., Вишнікіна О.В., Язіна В.А. Інструменти популяризації підприємств ресторанного господарства у соціальних мережах. Причорноморські економічні студії, Випуск 71. 2021. С. 123-127. uk_UA
dc.identifier.issn 2524-0900
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6026
dc.description.abstract Стаття присвячена засадам успішного розвитку та функціонування вітчизняних підприємств ресторанного господарства в сучасних умовах використання інтер- нет-маркетингу. Висвітлено сучасний стан розвитку підприємств ресторан- ного господарства. Наведено особливості сучасного інтернет-маркетингу, харак- теристику й аналіз SMM. Розглянуто актуальність створення та розроблення інструментів інтернет-маркетингу для підприємств ресторанного господарства на національному та регіональному рів- нях, обґрунтовано необхідність їх засто- сування на практиці як багатоелементної системи, що справляє позитивний вплив на функціонування національної економіки. Ресторанне господарство розглянуто як один із головних детермінантів індустрії гостинності. Зазначено підходи до вико- ристання інструментів SMM у маркетин- говій діяльності українських підприємств ресторанного господарства. Охарактери- зовано діяльність підприємств ресторан- ного господарства та визначено методи їх просування. Визначено проблеми методів просування підприємств ресторанного гос- подарства в соціальних мережах та запро- поновано шляхи удосконалення методів просування в соціальних мережах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій uk_UA
dc.relation.ispartofseries Причорноморські економічні студії;Випуск 71. 2021
dc.subject гостинність uk_UA
dc.subject інструменти управління uk_UA
dc.subject інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject підприємства ресторанного господарства uk_UA
dc.subject стратегія управління uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.title Інструменти популяризації підприємств ресторанного господарства у соціальних мережах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись