Репозитарiй DSpace

Шляхи підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства у сучасних умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Язіна, В. А.
dc.contributor.author Кучер, М. М.
dc.contributor.author Стеблюк, Н. Ф.
dc.date.accessioned 2023-11-03T09:53:31Z
dc.date.available 2023-11-03T09:53:31Z
dc.date.issued 2023-11-03
dc.identifier.citation Язіна В. А., Кучер М. М., Стеблюк Н. Ф. Шляхи підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства у сучасних умовах. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Економічні науки, Випуск 4 (63), 2021. С. 81-85. uk_UA
dc.identifier.issn 2523-4536
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6022
dc.description.abstract Статтю присвячено засадам успішного розвитку та функціонування підприємств готельного господарства у сучасних умовах за допомогою використання ефективного менеджменту. У процесі формування ефективної систе- ми загального управління якістю важливо орієнтуватися на поточні і перспективні потреби клієнтів, підтримува- ти лідерство керівника, забезпечувати повне залучення працівників готелю до вирішення завдань поліпшення якос- ті послуг, застосовувати системний підхід до менеджменту та гарантувати постійне підвищення результатів підприємницької діяльності. Механізм управління якістю повинен базуватися на ефективних системах підбору та навчання персоналу, контролю якості послуг та моніторингу задоволення споживачів. У процесі розбудови цілісної системи управління якістю послуг, що надаються підприємствами готельного господарства, необхідно дотримува- тися принципів маркетингу. Рівні продуктивності праці, виробничих та маркетингових витрат, а також якості є суттєвими чинниками прибуткової діяльності підприємств готельного господарства. Важливо втілювати в жит- тя принципи кодексу етичного маркетингу; при цьому слід передбачити для споживачів можливість ідентифікації технологій, за якими здійснено надання готельних та супутніх послуг. Висвітлено сучасний стан розвитку підпри- ємств готельного господарства. Наведено характеристику особливостей сучасного менеджменту підприємств го- тельного господарства. Розглянуто актуальність створення та розроблення актуальних напрямів для підприємств готельного господарства на вітчизняному рівні на основі міжнародного досвіду та обґрунтовано необхідність їх застосування на практиці як багатоелементної системи, що має позитивний вплив на функціонування національної економіки за допомогою індустрії гостинності. Готельне господарство розглянуто як один із головних детермінан- тів індустрії гостинності. Зазначено підходи до використання сучасного менеджменту в готельному господарстві. Визначено проблеми управління підприємствами готельного господарства та запропоновано шляхи вдосконалення менеджменту на сучасному етапі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Міжрегіональна академія управління персоналом uk_UA
dc.relation.ispartofseries Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Економічні науки;Випуск 4 (63), 2021
dc.subject гостинність uk_UA
dc.subject підприємства готельного господарства uk_UA
dc.subject стратегія управління uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject міжнародний досвід uk_UA
dc.title Шляхи підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства у сучасних умовах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу