Репозиторий Dspace

Економіка вражень у готельно-ресторанному господарстві

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Камушков, О.С.
dc.contributor.author Ткач, В.О.
dc.contributor.author Язіна, В.А.
dc.date.accessioned 2023-11-02T12:02:10Z
dc.date.available 2023-11-02T12:02:10Z
dc.date.issued 2023-11-02
dc.identifier.citation Камушков, О., Ткач, В., Язіна, В. (2021). Економіка вражень у готельно-ресторанному господарстві. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (7), 34-42. uk_UA
dc.identifier.issn 2708-0374
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6017
dc.description.abstract У статті порушується питання різкого збільшення конкуренції на ринку готельного та ресторанного господарства, що викликало необхідність пошуку сучасних та унікальних підходів до зацікавлення нових та утримання постійних клієнтів. Розглянуто сутність концепції «економіка вражень», передумови її виникнення, завдання та інструменти впливу. Розкрито різницю між підприємством, яке орієнтоване на ресторанну або готельну послугу, та підприємством, яке орієнтоване на отримання емоцій клієнтами. Виділено групи мотивів вибору того чи іншого ресторану або готелю. Проаналізовано динаміку ресторанів Києва за останні п’ять років. Розглянуто властивості, притаманні сервісу, який орієнтовано на відвідувачів. Проаналізовано чинники, які впливають на рівень задоволеності відвідувачів ресторанів та готелів. Виділено можливі шляхи модернізації маркетингової стратегії через концепцію «економіка вражень». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка;Випуск 7, 2021
dc.subject атмосферний маркетинг uk_UA
dc.subject емоційний маркетинг uk_UA
dc.subject економіка вражень uk_UA
dc.subject готельно-ресторанне господарство uk_UA
dc.subject маркетинг вражень uk_UA
dc.subject сервіс uk_UA
dc.title Економіка вражень у готельно-ресторанному господарстві uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись