Репозитарiй DSpace

Вплив вантажонапруженості на кількість призначень формування поїздів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестеренко, Г.І.
dc.contributor.author Музикін, М.І.
dc.contributor.author Кузьменко, А.І.
dc.date.accessioned 2023-10-30T07:57:47Z
dc.date.available 2023-10-30T07:57:47Z
dc.date.issued 2023-10-30
dc.identifier.citation Нестеренко Г.І., Музикін М.І., Кузьменко А.І. Вплив вантажонапруженості на кількість призначень формування поїздів. Інформаційні технології в металургії та машинобудуванні. ІТММ’2022: тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 18 травня 2022 р.) / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет науки і технологій, Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара, Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» та ін. – Дніпро: НМетАУ, 2022. – 309 с. uk_UA
dc.identifier.issn 2708-0102
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5996
dc.description.abstract In addressing many issues of operation and design of railways of great importance is the correct assessment of the impact of the mass of freight trains on the organization of traffic and related technical and economic indicators of operational work - idle cars at train formation and processing stations. The most accurately these indicators can be determined by drawing up a plan for the formation of trains of a given railway line. However, in the planned calculations, especially promising, the necessary initial data for the formation of the formation plan is not and have to use other ways to solve the problem. The main principle of drawing up a plan for the formation of trains is to compare the cost of car-hours under accumulation and in processing. In the case when the idle time of wagons in processing exceeds the simple one under accumulation, it is usually advisable to allocate additional purpose for the formation of trains. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НМетАУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries МАТЕРІАЛИ Міжнародної науково-технічної конференції ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ в МЕТАЛУРГІЇ та МАШИНОБУДУВАННІ;2022
dc.subject train formation plan uk_UA
dc.subject load tension uk_UA
dc.subject car traffic uk_UA
dc.subject train weight uk_UA
dc.subject simple wagons uk_UA
dc.title Вплив вантажонапруженості на кількість призначень формування поїздів uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу