Репозитарiй DSpace

Теоретико-методичне обґрунтування створення нових спеціальностей вищої освіти в контексті сталого розвитку територій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобровська, О.
dc.date.accessioned 2023-10-26T08:48:21Z
dc.date.available 2023-10-26T08:48:21Z
dc.date.issued 2023-10-26
dc.identifier.citation Бобровська О. Ю. Теоретико-методичне обґрунтування створення нових спеціальностей вищої освіти в контексті сталого розвитку територій / О. Ю. Бобровська // Аспекти публічного управ- ління. – 2019. – Т. 7 – № 1-2. – С. 95-107. uk_UA
dc.identifier.issn 2413-8231
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5984
dc.description.abstract Розглянута гостра проблема підвищення ступеня ідентифікації знань і навичок, які опановують випускники ВНЗ, відповідно до потреб майбутніх сфер і посад професійної діяльності. Узагальне- но, доповнено і обґрунтовано теоретичні і методичні засади розробки освітньої програми підготов- ки фахівців із вищою освітою для створення умов реалізації функцій і завдань публічного управлін- ня та адміністрування процесами сталого розвитку територій. Сформульовано теоретико-методичні засади підходу до вирішення існуючої проблеми на прикладі підготовки фахівців управління проце- сами розвитку в публічному управлінні і адмініструванні територій. Відмічені невирішені питання політики вищої професійної освіти, які спостерігаються в системі підготовки фахівців при розробці освітніх і робочих програм, через відсутність їх достатнього зв’яз- ку зі сферами майбутньої професійної діяльності та їх трансформаціями. Показана відсутність належної уваги ВНЗ до своєчасного відкриття нових спеціальностей (спеціалізацій) в частині підготовки фахівців для виконання функцій і завдань процесів сталого розвитку територій країни. Як первісний інструмент обґрунтування зроблених пропозицій розроблено знаннєво-компетент- нісні моделі підготовки фахівців і запропонована структура моделі змісту діяльності фахівця пу- блічного управління та адміністрування з управління процесами сталого розвитку та моделі освіти зі сталого розвитку фахівців з публічного управління та адміністрування за напрямом управління процесами сталого розвитку територій. Визначено зміст і послідовність дослідження складових дисциплін для формування освітніх програм і процесу ідентифікації знань і навичок управління в компетенції фахівців. Використання пропозицій суттєво підвищить швидкість оновлення освітніх програм і своєчасно відкриє практики орієнтованих спеціальностей випускників ВНЗ. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Аспекти публічного управління;Том 7 № 1-2, 2019
dc.subject процеси сталого розвитку uk_UA
dc.subject управління процесами розвитку uk_UA
dc.subject публічне управлінні та адміністрування uk_UA
dc.subject знаннєва модель uk_UA
dc.subject освітня програма з управління процесами розвитку uk_UA
dc.title Теоретико-методичне обґрунтування створення нових спеціальностей вищої освіти в контексті сталого розвитку територій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу