Репозитарiй DSpace

Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сохацький, А.В.
dc.contributor.author Романенко, Є.М.
dc.contributor.author Іванисенко, І.С.
dc.date.accessioned 2023-10-18T11:22:09Z
dc.date.available 2023-10-18T11:22:09Z
dc.date.issued 2023-10-18
dc.identifier.citation Сохацький А.В., Романенко Є.М., Іванисенко І.С. Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці. International Scientific Journal “Internauka”. uk_UA
dc.identifier.issn 2520-2065
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5936
dc.description.abstract Проведено дослідження впливу макроскопічних неоднорідностей на розподіл критичних ситуацій в транспортному потоці за допомогою чисельного експерименту. Розроблено графічний метод аналізу місць концентрації критичних ситуацій в транспортному потоці. Визначено, що швидкість поширення ланцюгових критичних ситуацій може в три рази перевищувати швидкість поширення ударної хвилі в транспортному потоці. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Інтернаука" uk_UA
dc.relation.ispartofseries International Scientific Journal “Internauka”;
dc.subject математична модель транспортного потоку uk_UA
dc.subject ударні хвилі uk_UA
dc.subject транспортні пробки uk_UA
dc.subject час до зіткнення uk_UA
dc.subject місця концентрації критичних ситуацій uk_UA
dc.subject ланцюгові критичні ситуації uk_UA
dc.subject показники безпеки дорожнього руху uk_UA
dc.title Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу