Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сохацький, А.В. | |
dc.contributor.author | Романенко, Є.М. | |
dc.contributor.author | Іванисенко, І.С. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-18T11:22:09Z | |
dc.date.available | 2023-10-18T11:22:09Z | |
dc.date.issued | 2023-10-18 | |
dc.identifier.citation | Сохацький А.В., Романенко Є.М., Іванисенко І.С. Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці. International Scientific Journal “Internauka”. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2520-2065 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5936 | |
dc.description.abstract | Проведено дослідження впливу макроскопічних неоднорідностей на розподіл критичних ситуацій в транспортному потоці за допомогою чисельного експерименту. Розроблено графічний метод аналізу місць концентрації критичних ситуацій в транспортному потоці. Визначено, що швидкість поширення ланцюгових критичних ситуацій може в три рази перевищувати швидкість поширення ударної хвилі в транспортному потоці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Інтернаука" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | International Scientific Journal “Internauka”; | |
dc.subject | математична модель транспортного потоку | uk_UA |
dc.subject | ударні хвилі | uk_UA |
dc.subject | транспортні пробки | uk_UA |
dc.subject | час до зіткнення | uk_UA |
dc.subject | місця концентрації критичних ситуацій | uk_UA |
dc.subject | ланцюгові критичні ситуації | uk_UA |
dc.subject | показники безпеки дорожнього руху | uk_UA |
dc.title | Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |