Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Черненко, А. О. | |
dc.contributor.author | Халіпова, Н. В. | |
dc.contributor.author | Леснікова, І. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-16T12:05:59Z | |
dc.date.available | 2023-10-16T12:05:59Z | |
dc.date.issued | 2023-10-16 | |
dc.identifier.citation | Черненко А. О., Халіпова Н. В., Леснікова І. Ю. Щодо моделювання транспортних потоків для аналізу завантаженості доріг в містах. Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, Вип. 12. 2016 р. С. 90-98. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5920 | |
dc.description.abstract | Метою дослідження є розвиток підходів до моделювання транспортних потоків в містах України, які ро-зташовані на основних напрямках МТК з метою аналізу завантаженості доріг. Об’єктом дослідження висту-пають транспортні потоки на дорогах транспортної мережі; предметом дослідження – завантаженість елеме-нтів транспортної системи та характеристики транспортного руху. Методами дослідження прийнято моде-лювання з застосуванням програмного продукту, що реалізований з використанням системи управління «СMS Drupal», заснованій на мові програмування PHP, мови програмування javascript, елементів HTML, та СSS. Результатом дослідження є аналітичний огляд використання інтелектуальних систем моделювання транспортних потоків, аналіз сучасних програмних продуктів для моделювання транспортних потоків. Здій-снено моделювання транспортних потоків з використанням власної програми «Free way», яка дозволяє відс-лідковувати завантаженість доріг України на основі аналізу динаміки швидкості на обраних ділянках доріг. За основу програми прийнято програму «Яндекс. Пробки». Базова програма є зручною, але мітки, які можна створити за допомогою цієї програми, не зберігаються після перезавантаження сторінки та стають недосту-пними для інших користувачів. Метою програми «Free way» є можливість створення «легких» міток з реко-мендаціями, які будуть зберігатися в базі даних і можуть обиратися з випадаючого списку. В статті наведені дані модельного експерименту з використанням програми «Free way» з метою дослідження завантаженості доріг України, що розташовані на основних напрямках міжнародних транспортних коридорів: Києва, Дніп-ра, Одеси та Львова. Для аналізу зміни швидкості руху обирали тільки з поміж тих вулиць, швидкість на яких в години «пік» протягом трьох діб не перевищувала 15 км/год. На основі даних реалізації модельного експерименту досліджено динаміку зміни швидкості транспортного потоку в різні часи доби. Наукова но-визна полягає в представленні нового програмного продукту – програми «Free way», яка допомагає спрос-тити моделювання транспортних потоків, удосконалити та розширити можливості спостереження і аналізу завантаженості доріг, швидкості руху транспортних засобів на основі діаграми динаміки зміни швидкостей. Реалізовано створення «легких» міток з рекомендаціями, які зберігаються в базі даних та назву яких можна обирати з випадаючого списку. Проаналізовано пропускну здатність окремих вулиць міст Києва, Дніпра, Одеси та Львова шляхом реалізації експериментального дослідження та побудови графіків динаміки швид-костей. В програмі реалізована можливість дослідження інших елементів транспортної системи та характе-ристик транспортного руху. Запропонований підхід доцільно розвивати в напрямку аналізу транспортної си-стеми міст на наявність «вузьких місць». Це дозволить розробляти і реалізовувати заходи та приймати управлінські рішення щодо покращення ситуації на шляхах України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна;Вип. 12. 2016 р. | |
dc.subject | моделювання транспортних потоків | uk_UA |
dc.subject | характеристики транспортного руху | uk_UA |
dc.subject | діаграми динаміки зміни швидкостей | uk_UA |
dc.title | Щодо моделювання транспортних потоків для аналізу завантаженості доріг в містах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |