DSpace Repository

Соціальне підприємництво як індикатор свідомості суспільства

Show simple item record

dc.contributor.author Ільченко, В. М.
dc.date.accessioned 2023-10-09T06:21:34Z
dc.date.available 2023-10-09T06:21:34Z
dc.date.issued 2023-10-09
dc.identifier.citation Ільченко, В. М. (2022). Соціальне підприємництво як індикатор свідомості суспільства. Економічний простір, (178), 46-50. uk_UA
dc.identifier.issn 2224-6290
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5869
dc.description.abstract Істотно зростає інтерес до соціального підприємництва як до нового напрямку наукових досліджень, так і до практичного виду діяльності. Суспільство все більше і більше потребує нових форм соціально спрямованої діяльності, однією з яких є соціальне підприємництво. Соціальні підприємництва змінюють життя людей, сприяють поліпшенню середовища їх існування, підвищують добробут, формують умови доступу соціально незахищених верств населення до благ сучасного світу. Соціальне підприємництво не виключає прибутковості, але на першому місці є вирішення соціальних проблем або створення соціальної цінності для допомоги суспільству. Для цього використовуються ефективні бізнес-моделі, які забезпечують сталий розвиток підприємству. У багатьох країнах соціальні підприємництва є індикатором найбільш прогресивного та «людяного» бізнесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економічний простір;№178, 2022
dc.subject малий бізнес uk_UA
dc.subject соціальне підприємництво uk_UA
dc.subject місія uk_UA
dc.subject індикатор uk_UA
dc.subject криза uk_UA
dc.title Соціальне підприємництво як індикатор свідомості суспільства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account