DSpace Repository

Соціальне підприємництво: виклик чи порятунок для сучасної України

Show simple item record

dc.contributor.author Ільченко, В.М.
dc.contributor.author Онищенко, У.В.
dc.date.accessioned 2023-10-06T11:26:49Z
dc.date.available 2023-10-06T11:26:49Z
dc.date.issued 2023-10-06
dc.identifier.citation Ільченко, В.М. i Онищенко, У.В. (2022). Соціальне підприємництво: виклик чи порятунок для сучасної України. The Third Special Humanitarian Issue of Ukrainian Scientists. European Scientific e-Journal, 5 (20), Ostrava: Tuculart Edition. uk_UA
dc.identifier.issn 2695-0243
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5868
dc.description.abstract Істотно зростає інтерес до соціального підприємництва як до нового напрямку наукових досліджень, так і до практичного виду діяльності. Суспільство все більше і більше потребує нових форм соціально спрямованої діяльності, однією з яких є соціальне підприємництво. Соціальні підприємництва змінюють життя людей, сприяють поліпшенню середовища їх існування, підвищують добробут, формують умови доступу соціально незахищених верств населення до благ сучасного світу. В сучасних реаліях соціальне підприємництво позиціонується як інноваційна форма бізнесу, спроможна впроваджувати інновації, економічні й соціальні рішення соціальних проблем, серед яких бідність, підтримка незахищених верств суспільства, охорона довкілля, захист прав людини, енергетична безпека, збереження і відновлення земельних ресурсів, нерівномірний розподіл капіталу та ін. Соціальне підприємництво не виключає прибутковості, але на першому місці є вирішення соціальних проблем або створення соціальної цінності для допомоги суспільству. Для цього використовуються ефективні бізнес-моделі, які забезпечують сталий розвиток підприємству. У багатьох країнах соціальні підприємництва є індикатором найбільш прогресивного та “людяного” бізнесу. Ефективним механізмом фінансування соціального бізнесу вважають краудфандинг, як можливість залучити до реалізації проєкту соціальної дії значну кількість суб’єктів, що зацікавлені в його реалізації, бо відповідають власними вкладеними коштами. Від того, наскільки зрілим є суспільство, залежить можливість реалізації проєктів соціального підприємництва за участі механізму краудфандингу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Tuculart s.r.o. & European Institute for Innovation Development uk_UA
dc.relation.ispartofseries The Third Special Humanitarian Issue of Ukrainian Scientists. European Scientific e-Journal;5 (20)
dc.subject соціальне підприємництво uk_UA
dc.subject соціальний стартап uk_UA
dc.subject соціальні проблеми uk_UA
dc.subject фандрайзінг uk_UA
dc.subject краудфандинг uk_UA
dc.subject гранти uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.title Соціальне підприємництво: виклик чи порятунок для сучасної України uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account