dc.description.abstract |
Дослідження полягає у позиціонуванні соціального підприємництва як інноваційної форми бізнесу, у його спроможності впроваджувати інновації, економічні й соціальні рішення соціальних проблем, серед яких – бідність, підтримка незахищених верств суспільства, охорона довкілля, захист прав людини,
енергетична безпека, збереження і відновлення земельних ресурсів, нерівномірний розподіл капіталу та ін. Соціальне підприємництво змінює життя людей, сприяє поліпшенню середовища їх існування, підвищує добробут, формує умови доступу соціально незахищених верств населення до благ сучасного
світу. Соціальне підприємництво не виключає прибутковості, але на першому місці є вирішення соціальних проблем або створення соціальної цінності для допомоги суспільству. У багатьох країнах соціальне підприємництво є індикатором найбільш прогресивного та «людяного» бізнесу. |
uk_UA |