DSpace Repository

Підтримка дифузії інновавацій у малому та середньому підприємництві

Show simple item record

dc.contributor.author Горященко, Ю.Г.
dc.date.accessioned 2023-09-29T07:56:51Z
dc.date.available 2023-09-29T07:56:51Z
dc.date.issued 2023-09-29
dc.identifier.citation Горященко Ю.Г. Підтримка дифузії інновавацій у малому та середньому підприємництві. Фаховий науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки", 2021, Вип. №4. uk_UA
dc.identifier.issn 2709-5444
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5829
dc.description.abstract У даній статті проведено паралель між дифузією інновацій та рівнем прибутковості українських підприємств. Проведено понятійно-категоріальний аналіз терміну «дифузія інновацій». Указано основні принципи інноваційних рішень у системі інформаційного забезпечення інноваційної діяльності. До таких принципів віднесено: природний характер інновацій, аналітичні рішення, обґрунтованість добровільність, партнерство між усіма учасниками інноваційного процесу. Підкреслено, що недотримання цих принципів унеможливлює прийняття добровільно або колективного рішення і передбачає прийняття небажаного для підприємств владного інноваційного рішення, яке, на відміну від колективного, приймається не соціальною системою, а групою осіб, що мають вплив або владу. Показано регіональні диспропорції за показником прибутковості (збитковості) великих, середніх та малих підприємств у 2015-2019 рр. Вказана відмінність між рівнем прибутковості великих, середніх та малих підприємств за регіонами обумовлена регіональними диспропорціями в соціальному, економічному, екологічному та політико-правовому розвитку. Окремо здійснено порівняння усіх економічних районів для глибшого розуміння інноваційного потенціалу країни та кластерного аналізу у подальших наукових розвідках. Підкреслено, що саме прибуткова діяльність підприємств є першим кроком до інноваційної діяльності. Проведені розрахунки засвідчили рівень готовності і здатності громадян щодо ведення бізнесу в країні. Встановлено нечіткий зв’язок між прибутковістю українських підприємств та їх інноваційною діяльністю. Основною проблемою для малого та середнього бізнесу в Україні, як і для бізнесу європейських країн, визначено недоступність діджитал виробничих і дистриб’юторських рішень. Вивчено німецький досвід дифузії інновацій у малому та середньому підприємництві, зокрема, залучення німецького малого бізнесу до цифровізації. На основі вивчення закордонного досвіду окреслено стратегічне завдання для українського малого та середнього підприємництва. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Інтернаука" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Фаховий науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки";2021, Вип. №4
dc.subject інновація uk_UA
dc.subject дифузія інновацій uk_UA
dc.subject мале та середнє підприємництво uk_UA
dc.subject інноваційне рішення uk_UA
dc.subject прибутковість uk_UA
dc.title Підтримка дифузії інновавацій у малому та середньому підприємництві uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account