dc.contributor.author |
Міщенко, А. П. |
|
dc.contributor.author |
Яременко, С. С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-22T08:59:47Z |
|
dc.date.available |
2023-09-22T08:59:47Z |
|
dc.date.issued |
2023-09-22 |
|
dc.identifier.citation |
Міщенко А. П., Яременко С. С. Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії. Економіка, №2, 2009. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5786 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено ефективність традиційних форм маркетингових комунікацій. Розглянуто
тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій. Представлено результати дослідження
інформаційного середовища компанії, а саме джерела формування неформальних маркетингових
комунікацій та канали їх поширення. Зроблено висновок про те, що в умовах поступового зниження
ефективності традиційних форм маркетингових комунікацій більш важливими і дійовими стають
неформальні маркетингові комунікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;№2, 2009 |
|
dc.subject |
Традиційні (формальні) маркетингові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
неформальні комунікації міжособистісного характеру |
uk_UA |
dc.subject |
неформальні комунікації масового характеру |
uk_UA |
dc.subject |
споживацька поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
традиційна реклама |
uk_UA |
dc.title |
Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |