dc.contributor.author |
Горб, К. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-22T07:49:51Z |
|
dc.date.available |
2023-09-22T07:49:51Z |
|
dc.date.issued |
2023-09-22 |
|
dc.identifier.citation |
Горб К. М. Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів. Економіка, №2, 2009 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5782 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено формулюванню загальних положень міжнародного туристичного маркетингу
регіонів (МТМР). Визначено об’єкт, предмет та основні суб’єкти МТМР (“продавців” і “покупців”
туристичних товарів та послуг території), охарактеризовано особливості міжнародного маркетингового
туристичного середовища регіону, загальні риси сегментування зарубіжних ринків туристичного попиту й
основних складових міжнародного туристичного позиціонування регіону. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;№2, 2009 |
|
dc.subject |
Міжнародний туристичний маркетинг регіонів |
uk_UA |
dc.subject |
регіональна економіка |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародні туристичні позиції регіону |
uk_UA |
dc.title |
Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |