DSpace Repository

Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів

Show simple item record

dc.contributor.author Горб, К. М.
dc.date.accessioned 2023-09-22T07:49:51Z
dc.date.available 2023-09-22T07:49:51Z
dc.date.issued 2023-09-22
dc.identifier.citation Горб К. М. Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів. Економіка, №2, 2009 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5782
dc.description.abstract Статтю присвячено формулюванню загальних положень міжнародного туристичного маркетингу регіонів (МТМР). Визначено об’єкт, предмет та основні суб’єкти МТМР (“продавців” і “покупців” туристичних товарів та послуг території), охарактеризовано особливості міжнародного маркетингового туристичного середовища регіону, загальні риси сегментування зарубіжних ринків туристичного попиту й основних складових міжнародного туристичного позиціонування регіону. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка;№2, 2009
dc.subject Міжнародний туристичний маркетинг регіонів uk_UA
dc.subject регіональна економіка uk_UA
dc.subject міжнародні туристичні позиції регіону uk_UA
dc.title Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2009/2
    Серія "Економіка"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account