DSpace Repository

Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education

Show simple item record

dc.contributor.author Pawłowski, Krzysztof
dc.date.accessioned 2023-09-20T11:25:54Z
dc.date.available 2023-09-20T11:25:54Z
dc.date.issued 2023-09-20
dc.identifier.citation Pawłowski K. Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education. Економіка, №1, 2009. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5760
dc.description.abstract У статті президента Вищої школи бізнесу Національного університету Льюїса Кшиштофа Павловського розглянуто поняття бренду вищого навчального закладу, наведено приклади рейтингових систем вузів у Польщі, а також визначено роль акредитації та рейтингу для керівників вищих навчальних закладів. Описано польські міфи, які виникають під час суперечок щодо акредитації та рейтингової системи. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка;№1, 2009
dc.subject вищий навчальний заклад uk_UA
dc.subject менеджмент в освіті uk_UA
dc.subject бренд вищого навчального закладу uk_UA
dc.subject акредитація вищого навчального закладу uk_UA
dc.title Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2009/1
    Серія "Економіка"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account