dc.contributor.author |
Pawłowski, Krzysztof |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-20T11:25:54Z |
|
dc.date.available |
2023-09-20T11:25:54Z |
|
dc.date.issued |
2023-09-20 |
|
dc.identifier.citation |
Pawłowski K. Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education. Економіка, №1, 2009. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5760 |
|
dc.description.abstract |
У статті президента Вищої школи бізнесу Національного університету Льюїса
Кшиштофа Павловського розглянуто поняття бренду вищого навчального закладу,
наведено приклади рейтингових систем вузів у Польщі, а також визначено роль
акредитації та рейтингу для керівників вищих навчальних закладів. Описано польські міфи,
які виникають під час суперечок щодо акредитації та рейтингової системи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;№1, 2009 |
|
dc.subject |
вищий навчальний заклад |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент в освіті |
uk_UA |
dc.subject |
бренд вищого навчального закладу |
uk_UA |
dc.subject |
акредитація вищого навчального закладу |
uk_UA |
dc.title |
Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |