Короткий опис (реферат):
Присвячена дослідженню теоретичних аспектів розвитку аудиту як форми
інформаційної взаємодії принципалів та агентів аудиторських послуг. Визначено, що серед теорій аудиту
найоптимальнішої за сучасних умов є теорія агентів, оскільки узгоджується з сучасними тенденціями
розвитку корпоративної звітності як основного інформаційного інструменту забезпечення довіри
суспільства до економічної інформації суб’єктів господарювання. Запропоновано використовувати
концепцію спільного аудиту як сучасну новітню форму організації процесу перевірки й підтвердження
фінансової звітності підприємств для широкого кола користувачів інформації. Визначено, що сучасний
аудит є дещо інтегрований поняттям, який передбачає його застосування у різних сферах державного
та недержавного контролю. Основна його особливість у контексті сучасних економіко-соціальних змін є
спрямованість на зменшення інформаційної асиметрії між суб’єктами інформаційної взаємодії та
спрямованість його на підвищення довіри суспільства до економічної інформації суб’єктів
господарювання.