Репозиторий Dspace

Використання Інтернет-технологій в маркетинговій статистиці

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Міщенко, Д.А.
dc.contributor.author Дронова, Т.С.
dc.contributor.author Семенова, Л.Ю.
dc.date.accessioned 2023-09-01T08:29:44Z
dc.date.available 2023-09-01T08:29:44Z
dc.date.issued 2023-09-01
dc.identifier.citation Міщенко Д.А. Використання інтернет-технологій в маркетинговій статистиці / Д.А. Міщенко, Т.С. Дронова, Л.Ю. Семенова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки", №9, 2021. uk_UA
dc.identifier.issn 2709-5444
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5686
dc.description.abstract У статті актуалізовано питання використання сучасних Інтернет-технологій у маркетинговій статистиці в дослідженнях методів просування послуг підприємства. Здійснено статистичний аналіз сучасних маркетингових методів просування послуг підприємства, яке веде свою активну діяльність як на В2В, так і на В2С ринках (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»). В процесі аналізу використовувались Інтернет-технології. Зокрема, сервіси для дослідження відвідуваності, часу перебування на сайті, географії та кількості переглядів, швидкість завантаження, ключові фрази, активність у соціальних мережах, Email-розсилки, гул форми для опитування респондентів. В результаті статистичного аналізу виявлено збільшення кількості відвідуваності сайту ПриватБанку. Переходи на сайт користувачі здійснюють через пряме посилання на сайт, через пошукові системи, через посилання на інших сайтах, через соціальні мережі та через поштові розсилки. Час перебування відвідувача на веб-сторінці приблизно однаковий. Більшість цільової аудиторії знаходиться в Україні. Швидкість завантаження сторінки в межах норми, що задовольняє користувачів. ПриватБанк веде активну діяльність у соціальних мережах, конкуренцію за активністю складає ОщадБанк. Найбільша активність користувачів спостерігається у робочі дні та години. Email-розсилка використовується для інформування клієнтів про важливі події. Анкетне опитування клієнтів ПриватБанку щодо найзручнішого способу отримання інформації показало, що майже 82 % користувачам зручно отримувати повідомлення у додатку Приват24. Крім того, респонденти відзначили високий рівень якості обслуговування у ПриватБанку. В рамках опитування користувачам було запропоновано внести пропозиції з метою покращення роботи банку. Маркетингове агентство All Motion Group здійснює SMM-супровід ПриватБанку в соціальних мережах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher "Видавничий дім "Інтернаука" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки";№9, 2021
dc.subject Інтернет-технології uk_UA
dc.subject маркетинг-статистика uk_UA
dc.subject просування послуг uk_UA
dc.title Використання Інтернет-технологій в маркетинговій статистиці uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись