Репозитарiй DSpace

Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дронова, Т. С.
dc.date.accessioned 2023-09-01T08:03:05Z
dc.date.available 2023-09-01T08:03:05Z
dc.date.issued 2023-09-01
dc.identifier.citation Дронова Т. С. Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку / Т. С. Дронова // Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія / за загальною редакцією Дуки А. П. Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2022. 243 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-95224-1-3
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5684
dc.description.abstract Стаття присвячена діагностиці маркетингової діяльності рітейл-банку. Проаналізовано основні економічні результати діяльності рітейл-банку. Досліджено політику ціноутворення, інноваційну діяльність, асортимент послуг, канали розподілу послуг. Проведено оцінку витрат Приватбанку на здійснення маркетингової діяльності. Виявлено, що основою комунікаційної політики є орієнтація на потреби клієнта. Для вивчення макросередовища АТ КБ «Приватбанк» було проведено PEST-аналіз. Для оцінки стану внутрішнього середовища АТ КБ «Приватбанка» було проведено SNW-аналіз uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія;2022
dc.title Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу