dc.contributor.author |
Дронова, Т. С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-01T08:03:05Z |
|
dc.date.available |
2023-09-01T08:03:05Z |
|
dc.date.issued |
2023-09-01 |
|
dc.identifier.citation |
Дронова Т. С. Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку / Т. С. Дронова // Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія / за загальною редакцією Дуки А. П. Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2022. 243 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-617-95224-1-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5684 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена діагностиці маркетингової діяльності рітейл-банку. Проаналізовано основні економічні результати діяльності рітейл-банку. Досліджено політику ціноутворення, інноваційну діяльність, асортимент послуг, канали розподілу послуг. Проведено оцінку витрат Приватбанку на здійснення маркетингової діяльності. Виявлено, що основою комунікаційної політики є орієнтація на потреби клієнта. Для вивчення макросередовища АТ КБ «Приватбанк» було проведено PEST-аналіз. Для оцінки стану внутрішнього середовища АТ КБ «Приватбанка» було проведено SNW-аналіз |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія;2022 |
|
dc.title |
Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |