DSpace Repository

Аналіз товарного асортименту ритейла

Show simple item record

dc.contributor.author Дронова, Т.С.
dc.date.accessioned 2023-09-01T07:12:35Z
dc.date.available 2023-09-01T07:12:35Z
dc.date.issued 2023-09-01
dc.identifier.citation Дронова Т.С. Аналіз товарного асортименту ритейла / Т.С. Дронова // Економіка та суспільство, Випуск # 25 / 2021. uk_UA
dc.identifier.issn 2524-0072
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5681
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню товарного асортименту ритейла. В результаті проведення АВС аналізу, виділено три групи товарів: група А – дуже важливі товари, група В – товари середньої важливості та група С – найменш важливі товари. Аналіз асортименту ТОВ «Простор» за внеском товарних груп в товарообіг та прибуток показав такі групи товарів: група АА – декоративна косметика, парфуми для жінок, нішева парфумерія, парфуми для чоловіків, засоби для догляду за волоссям; групи АВ та ВА – товари для догляду за оселею, ароматизатори, парфумовані свічки, атомайзери, лаки, гелі, основи для нігтів; група ВВ – інструменти для манікюру та педикюру, крем, бальзами та маски для обличчя, ароматична вода, спрей, захист від сонця, засоби для догляду для губ; група ВС – засоби гоління для чоловіків; група СС – косметичні щітки, біжутерія, аромати для дому, спецзасоби, гігієна і догляд, лазня і сауна, сумки, косметички, інструменти для манікюру та педикюру. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Мукачівський державний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка та суспільство;Випуск # 25 / 2021
dc.subject товарний асортимент uk_UA
dc.subject АВС-аналіз uk_UA
dc.subject аналіз товарного асортименту uk_UA
dc.subject прибуток uk_UA
dc.subject товарообіг uk_UA
dc.title Аналіз товарного асортименту ритейла uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account