dc.contributor.author |
Дронова, Т.С. |
|
dc.contributor.author |
Піпкіна, А.Є. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-01T06:49:14Z |
|
dc.date.available |
2023-09-01T06:49:14Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-01 |
|
dc.identifier.citation |
Дронова Т.С. Аналіз каналів просування продукції в мережі інтернет (на прикладі ат КБ «ПриватБанк») / Т.С. Дронова, А.Є. Піпкіна // Економіка та суспільство, Випуск # 25 / 2021 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2524-0072 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5680 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена актуальним питанням використання мережі Інтернет у просуванні продукції. Проана-
лізовано стратегію просування товарів за допомогою актуальних каналів інтерактивного маркетингу найбільшим комерційним банком України. Просування товару – це поетапне планування і реалізація дій, націлених на створення попиту на ринку з метою стимулювання продажів. Стратегія – це модель узагальнення дій, необхідних для досягнення поставлених цілей шляхом координування і розподілу ресурсів фірми, тобто розробка стратегії фірми полягає в розробленні планів досягнення цілей, в якому передбачені можливості фірми.
Стратегія просування – це комбінування різних способів і каналів реклами. Проведено аналіз сайту та сторінок у соціальних мережах. Досліджено основні канали просування продукції в мережі Інтернет. Окреслено зміни, що відбуваються у банку, стратегія якого аналізуються. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачівський державний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка та суспільство;Випуск # 25 / 2021 |
|
dc.subject |
банк |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
просування |
uk_UA |
dc.subject |
канали |
uk_UA |
dc.subject |
просування |
uk_UA |
dc.subject |
сайт |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз каналів просування продукції в мережі інтернет (на прикладі ат КБ «ПриватБанк») |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |