dc.contributor.author |
Сирота, М.Є. |
|
dc.contributor.author |
Дронова, Т.С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-01T06:07:22Z |
|
dc.date.available |
2023-09-01T06:07:22Z |
|
dc.date.issued |
2023-09-01 |
|
dc.identifier.citation |
Сирота М.Є. Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф» / М.Є. Сирота, Т.С. Дронова // Молодий вчений, № 4 (92) квітень 2021 р. С. 319-325. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2313–2167 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5677 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено особливості теоретичних та практичних засад формування і реалізації
ефективної маркетингової стратегії підприємства з метою удосконалення товарної політики в умовах кри
зи. Проаналізовано діяльність підприємства на основі SNW-аналізу, що показав сильні сторони, які має
ПП «Кайф» для розвитку, та слабкі, за якими потрібно пильно слідкувати. Було здійснено аналіз мікро-
середовища туристичного підприємства, визначено оцінку конкурентоспроможності туристичних послуг
підприємства. Також було визначено оцінку позицій туристичного підприємства ПП «КАЙФ» серед голо-
вних конкурентів та зроблено аналіз зовнішнього середовища підприємства за допомогою PEST-аналізу.
На основі цього запропоновано низку заходів, які потрібно втілити для розвитку ПП «Кайф» та підвищен-
ня конкурентоспроможності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ДНУ імені Олеся Гончара; Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Молодий вчений;№ 4 (92) квітень 2021 р. |
|
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
ринок туристичних послуг |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентні переваги |
uk_UA |
dc.subject |
туристичні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
турагенти |
uk_UA |
dc.subject |
товарна стратегія |
uk_UA |
dc.title |
Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |