DSpace Repository

Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку

Show simple item record

dc.contributor.author Решетілова, Т.
dc.contributor.author Дронова, Т.
dc.contributor.author Пілова, К.
dc.date.accessioned 2023-08-30T07:35:51Z
dc.date.available 2023-08-30T07:35:51Z
dc.date.issued 2023-08-30
dc.identifier.citation Решетілова Т. Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова, Т. Дронова, К. Пілова // Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки : моногр. / за заг. ред. Т. Гринько. – Дніпро : Видавець Біла К. О., 2021. – 416 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-645-427-4
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5672
dc.description.abstract У монографії узагальнено теоретико-методологічні засади розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки, досліджено механізм функціонування під-приємництва в Україні та його інтеграції до світового економічного простору, обґрунтовано теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку суб’єктів підприємництва. Особливу увагу зосереджено на практичних аспектах формування стратегії розвитку підприємств в умовах мінливого середовища та забезпеченні конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва. Також приділено увагу дослідженню інноваційних методів і технологій фінансово-економічної діяльності сучасних підприємств, формуванню методів та інструментів управління суб’єктами підприємництва в глобальному економічному просторі. Проаналізовано концептуальні засади формування системи економічної безпеки підприємств в умовах конкурентного середовища. Матеріали монографії будуть корисні фахівцям підприємств різних видів економічної діяльності, науковцям, аспірантам і студентам економічних спеціальностей, а також широкому загалу спеціалістів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Біла К. О. uk_UA
dc.relation.ispartofseries Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки : моногр.;2021
dc.title Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account