dc.contributor.author |
Решетілова, Т. |
|
dc.contributor.author |
Дронова, Т. |
|
dc.contributor.author |
Пілова, К. |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-30T07:35:51Z |
|
dc.date.available |
2023-08-30T07:35:51Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-30 |
|
dc.identifier.citation |
Решетілова Т. Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова, Т. Дронова, К. Пілова // Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки : моногр. / за заг. ред. Т. Гринько. – Дніпро : Видавець Біла К. О., 2021. – 416 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-617-645-427-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5672 |
|
dc.description.abstract |
У монографії узагальнено теоретико-методологічні засади розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки, досліджено механізм функціонування під-приємництва в Україні та його інтеграції до світового економічного простору, обґрунтовано теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку суб’єктів підприємництва. Особливу увагу зосереджено на практичних аспектах формування стратегії розвитку підприємств в умовах мінливого середовища та забезпеченні конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва. Також приділено увагу дослідженню інноваційних методів і технологій фінансово-економічної діяльності сучасних підприємств, формуванню методів та інструментів управління суб’єктами підприємництва в глобальному економічному просторі. Проаналізовано концептуальні засади формування системи економічної безпеки підприємств в умовах конкурентного середовища.
Матеріали монографії будуть корисні фахівцям підприємств різних видів економічної діяльності, науковцям, аспірантам і студентам економічних спеціальностей, а також широкому загалу спеціалістів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Біла К. О. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки : моногр.;2021 |
|
dc.title |
Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |