Репозиторий Dspace

Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дронова, Т. С.
dc.date.accessioned 2023-08-30T06:57:23Z
dc.date.available 2023-08-30T06:57:23Z
dc.date.issued 2023-08-30
dc.identifier.citation Дронова Т. С. Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства / Т. С. Дронова // Вісник Херсонського національного технічного університету, №3(82), 2022. С. 90-96. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-4481
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5671
dc.description.abstract У статті проведено дослідження продуктового портфеля туристичного підприємства. Товарна політика спрямована на розширення та оптимізацію асортименту наданих послуг. Основний вид діяльності туристичного підприємства – надання послуг з організації відпочинку. Асортиментна політика ПП «Кайф» включає 17 асортиментних груп, які загалом містять 83 найменування різних видів турів. Використовуючи метод АВС-аналізу, виявлено послуги (напрями), які приносять найбільші обсяги виручки і користуються найбільшим попитом (Єгипет, Хорватія, Чорногорія та Об’єднані Арабські Емірати), менш важливі асортиментні групи, продаж яких потрібно стимулювати (Грузія, Албанія, Мальдіви, балі, Болгарія). Також визначено асортиментні групи, які необхідно покращити, щоб привернути до них увагу споживачів (Сейшельські острови, Словенія, Туніс, Сербія, Танзанія, Угорщина, Македонія). Крім того, за результатами маркетингової діагностики виявлено, що найбільші прибутки підприємству забезпечила реалізація турпродуктів за напрямкам – Об’єднані Арабські Емірати, Єгипет, Хорватія, Чорногорія та Албанія. Такі продукти (напрямки) як Об’єднані Арабські Емірати, Єгипет, Хорватія та Чорногорія відносяться до групи АА, вони забезпечують основну частку як товарообігу, так і прибутку підприємства. Групи продуктів АВ та ВА мають високий один лише показник – прибуток або товарообіг, так як на дані турпродукти зробило націнку в розмірі 8–10 %. Групи продуктів ВВ (Грузія, Болгарія та Мальдіви) є базовими для турфірми. До групи ВС (Балі) належить напрям, на який фірма зробила мінімальну націнку і отримала мінімальний прибуток. Групи турпродуктів СС (Словенія, Туніс, Танзанія, Греція, Македонія) не мають суттєвого впливу ні на товарообіг, а ні на прибуток підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Херсонського національного технічного університету; Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник Херсонського національного технічного університету;№3(82), 2022
dc.subject АВС-аналіз uk_UA
dc.subject продуктовий портфель uk_UA
dc.subject товарний асортимент uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.subject прибуток uk_UA
dc.subject товарообіг uk_UA
dc.subject витрати uk_UA
dc.subject турпродукт uk_UA
dc.subject збут uk_UA
dc.subject асортиментні групи uk_UA
dc.title Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись