DSpace Repository

Маркетингова концепція формування системи продовольчого забезпечення країни

Show simple item record

dc.contributor.author Павловська, І.Г.
dc.date.accessioned 2023-08-30T06:24:21Z
dc.date.available 2023-08-30T06:24:21Z
dc.date.issued 2023-08-30
dc.identifier.citation Павловська І.Г. Маркетингова концепція формування системи продовольчого забезпечення країни / І.Г. Павловська // Управління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій: кол. мон. за заг. ред. д.е.н., проф. Прохорової В. В. – Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2023. – 4 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-8059-92-7
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5668
dc.description.abstract В колективній монографії розглядаються питання трансформації сучасної економіки в умовах макроекономічної стабілізації, сучасного управлінського інструментарію розвитку в умовах інноваційної економіки, інтелектуалізації управління стійким розвитком в умовах соціально-орієнтованої економіки, стратегії формування сучасних напрямів розвитку економічних систем, інноваційні практики цифровізації бізнес середовища. Колективна монографія розрахована на фахівців, науковців, викладачів, аспірантів і здобувачів економічних спеціальностей. Опубліковані матеріали відображають власну думку авторів, яка може не збігатися з позицією редакції та носити дискусійний характер. За зміст матеріалів відповідальність несуть автори. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Українська інженерно-педагогічна академія, 2023; Видавець Іванченко І. С. uk_UA
dc.relation.ispartofseries Управління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій: кол. мон.;2023
dc.title Маркетингова концепція формування системи продовольчого забезпечення країни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account