dc.contributor.author |
Datsenko, Viktoriia |
|
dc.contributor.author |
Dronova, Tetiana |
|
dc.contributor.author |
Khurdei, Viktoriia |
|
dc.contributor.author |
Mishchenko, Dmytro |
|
dc.contributor.author |
Semenova, Ludmila |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-29T08:02:51Z |
|
dc.date.available |
2023-08-29T08:02:51Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-29 |
|
dc.identifier.citation |
Datsenko V. Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі / V. Datsenko, T. Dronova, V. Khurdei, D. Mishchenko, L. Semenova // Економічні горизонти, №3(21), 2022. С. 100-110. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2616-5236 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5661 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена маркетинговій діагностиці товарного асортименту в рітейлі в умовах жорсткої конкуренції. Дослідження проводилось на прикладі Корпорації «АТБ-маркет». Проаналізовано широту, повноту, новизну, стійкість, структуру та гармонійність асортименту. З метою виявлення найважливіших, важливих та не особливо важливих позицій було проведено АВС-аналіз категорії «7 днів». Здійснено порівняльну характеристику використання промо-акцій та реклами в рітейлах. Досліджуваний рітейл активно проводить рекламну діяльність, використовуючи її різні види. Проаналізовано використання мерчандайзингу в рітейлі. Здійснено порівняння інновацій в рітейлах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні горизонти;№3(21), 2022 |
|
dc.subject |
товарний асортимент |
uk_UA |
dc.subject |
АВС-аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
рітейл |
uk_UA |
dc.subject |
промо-акції |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
мерчандайзинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова діагностика |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |