Репозитарiй DSpace

Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хурдей, В. Д.
dc.contributor.author Даценко, В. В.
dc.contributor.author Семенова, Л. Ю.
dc.date.accessioned 2023-08-29T07:27:13Z
dc.date.available 2023-08-29T07:27:13Z
dc.date.issued 2023-08-29
dc.identifier.citation Хурдей, В. Д., Даценко, В. В., & Семенова, Л. Ю. (2021). Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи. Економічний простір, (165), 96-100 uk_UA
dc.identifier.issn 2224-6290
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5660
dc.description.abstract Криза COVID-19 кардинально змінила тренди глобальної економіки, сформувала нові споживчі тенденції та змусила компанії змінювати маркетингову стратегію, зокрема маркетингову товарну політику, адже запровадження соціальної дистанції вплинуло на соціально-економічне життя населення та його споживчі звички. Дослідження поведінки споживачів у нових економічних реаліях дасть змогу вчасно внести корективи в маркетингову товарну політику з урахуванням споживчих трендів та ціннісних пріоритетів, а також розробити рекомендації щодо формування маркетингової товарної політики на основі ціннісної пропозиції. Для досягнення поставленої мети проаналізовано вплив маркетингової товарної політики в умовах кризи на поведінку споживачів; визначено споживчі тренди в умовах кризи; розглянуто варіанти стратегічних рішень товарної політики і розроблено рекомендації вітчизняним товаровиробникам щодо процесу вдосконалення маркетингової товарної політики в умовах кризи; запропоновано напрями формування та укріплення іміджу бренду і посилення довіри до бренду. Визначено, що в умовах кризи виживуть та розвиватимуться у майбутньому тільки ті підприємства, які досліджують споживчі тренди, діють активно, підтримують імідж та завойовують прихильність споживачів. Зазначено, що планувати маркетингову товарну політику компаній необхідно з урахуванням складників цифрового маркетингу (діджитал-маркетингу). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економічний простір;№ 165, 2021
dc.subject криза COVID-19 uk_UA
dc.subject маркетингова товарна політика uk_UA
dc.subject споживчі тренди uk_UA
dc.subject ціннісна пропозиція uk_UA
dc.subject онлайн-продажі uk_UA
dc.subject цифрові покупки uk_UA
dc.subject поведінка споживача uk_UA
dc.subject імідж бренду uk_UA
dc.subject вибір клієнта uk_UA
dc.title Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу