dc.contributor.author |
Хурдей, В. Д. |
|
dc.contributor.author |
Даценко, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Семенова, Л. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-29T07:27:13Z |
|
dc.date.available |
2023-08-29T07:27:13Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-29 |
|
dc.identifier.citation |
Хурдей, В. Д., Даценко, В. В., & Семенова, Л. Ю. (2021). Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи. Економічний простір, (165), 96-100 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2224-6290 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5660 |
|
dc.description.abstract |
Криза COVID-19 кардинально змінила тренди глобальної економіки, сформувала нові споживчі тенденції та змусила компанії змінювати маркетингову стратегію, зокрема маркетингову товарну політику, адже запровадження соціальної дистанції вплинуло на соціально-економічне життя населення та його споживчі звички. Дослідження поведінки споживачів у нових економічних реаліях дасть змогу вчасно внести корективи в маркетингову товарну політику з урахуванням споживчих трендів та ціннісних пріоритетів, а також розробити рекомендації щодо формування маркетингової товарної політики на основі ціннісної пропозиції. Для досягнення поставленої мети проаналізовано вплив маркетингової товарної політики в умовах кризи на поведінку споживачів; визначено споживчі тренди в умовах кризи; розглянуто варіанти стратегічних рішень товарної політики і розроблено рекомендації вітчизняним товаровиробникам щодо процесу вдосконалення маркетингової товарної політики в умовах
кризи; запропоновано напрями формування та укріплення іміджу бренду і посилення довіри до бренду. Визначено, що в умовах кризи виживуть та розвиватимуться у майбутньому тільки ті підприємства, які досліджують споживчі тренди, діють активно, підтримують імідж та завойовують прихильність споживачів. Зазначено, що планувати маркетингову товарну політику компаній необхідно з урахуванням складників цифрового маркетингу (діджитал-маркетингу). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економічний простір;№ 165, 2021 |
|
dc.subject |
криза COVID-19 |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова товарна політика |
uk_UA |
dc.subject |
споживчі тренди |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісна пропозиція |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-продажі |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові покупки |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка споживача |
uk_UA |
dc.subject |
імідж бренду |
uk_UA |
dc.subject |
вибір клієнта |
uk_UA |
dc.title |
Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |