dc.contributor.author |
Хурдей, В. Д. |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-29T07:17:51Z |
|
dc.date.available |
2023-08-29T07:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-29 |
|
dc.identifier.citation |
Хурдей В. Д. Удосконалення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі / В. Д. Хурдей // Економiка i органiзацiя управлiння, № 4 (44) 2021. С. 268-276. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2707-9899 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5659 |
|
dc.description.abstract |
В роботі запропоновано аналіз і схему бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі. Проаналізовано праці зарубіжних і вітчизняних науковців, проведено оцінку бізнес-процесу категорійного менеджменту запропоновану американською консалтинговою компанією The Partnering Group. З’ясовано, що важливо дивитися на всі продукти очима клієнта: товари потрібно об’єднувати в одну категорію за тим принципом, як їх виділяє і сприймає споживач. Визначено необхідність розвитку і уточнення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі, наголошено на необхідності введення до бізнес-процесу категорійного менеджменту складових пов’язаних із аналізом, оцінкою і вибором постачальників; підготовкою до продажу та безпосереднього продажу; маркетинговими комунікаціями та аналізом продажів та задоволення покупців. Зроблено висновок, що основою бізнес-процесу категорійного менеджменту є: задоволення потреб покупців і підвищенні ефективності взаємодії між постачальником і продавцем; знання і наукові дослідження про весь процес категорійного менеджменту, починаючи від етапу підготовки до останніх кроків у вигляді втілення розроблених тактик і проектів у життя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Донецький національний університет імені Василя Стуса |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економiка i органiзацiя управлiння;№ 4 (44) 2021 |
|
dc.subject |
управління товарними категоріями |
uk_UA |
dc.subject |
ланцюжок продажу товарів |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес-процес |
uk_UA |
dc.subject |
категорійний менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
категорійний менеджер |
uk_UA |
dc.subject |
філософія бізнесу |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |