DSpace Repository

Удосконалення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі

Show simple item record

dc.contributor.author Хурдей, В. Д.
dc.date.accessioned 2023-08-29T07:17:51Z
dc.date.available 2023-08-29T07:17:51Z
dc.date.issued 2023-08-29
dc.identifier.citation Хурдей В. Д. Удосконалення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі / В. Д. Хурдей // Економiка i органiзацiя управлiння, № 4 (44) 2021. С. 268-276. uk_UA
dc.identifier.issn 2707-9899
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5659
dc.description.abstract В роботі запропоновано аналіз і схему бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі. Проаналізовано праці зарубіжних і вітчизняних науковців, проведено оцінку бізнес-процесу категорійного менеджменту запропоновану американською консалтинговою компанією The Partnering Group. З’ясовано, що важливо дивитися на всі продукти очима клієнта: товари потрібно об’єднувати в одну категорію за тим принципом, як їх виділяє і сприймає споживач. Визначено необхідність розвитку і уточнення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі, наголошено на необхідності введення до бізнес-процесу категорійного менеджменту складових пов’язаних із аналізом, оцінкою і вибором постачальників; підготовкою до продажу та безпосереднього продажу; маркетинговими комунікаціями та аналізом продажів та задоволення покупців. Зроблено висновок, що основою бізнес-процесу категорійного менеджменту є: задоволення потреб покупців і підвищенні ефективності взаємодії між постачальником і продавцем; знання і наукові дослідження про весь процес категорійного менеджменту, починаючи від етапу підготовки до останніх кроків у вигляді втілення розроблених тактик і проектів у життя. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Донецький національний університет імені Василя Стуса uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економiка i органiзацiя управлiння;№ 4 (44) 2021
dc.subject управління товарними категоріями uk_UA
dc.subject ланцюжок продажу товарів uk_UA
dc.subject бізнес-процес uk_UA
dc.subject категорійний менеджмент uk_UA
dc.subject категорійний менеджер uk_UA
dc.subject філософія бізнесу uk_UA
dc.title Удосконалення бізнес-процесу категорійного менеджменту підприємств торгівлі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account